loading...
سرگرمی فارس
با سلام خدمت تمام کاربران ،،، کاربران عضو میتوانند درانجمن مطالبی ارسال کنند. چون من نمیرسم مطلب ارسال کنم به تمام کسانی که کمک کنند به قید قرعه جوایزی کنارگزاشته ایم باتشکر
با سلام خدمت تمام کاربران ،،، کاربران عضو میتوانند درانجمن مطالبی ارسال کنند. چون من نمیرسم مطلب ارسال کنم به تمام کسانی که کمک کنند به قید قرعه جوایزی کنارگزاشته ایم باتشکر
مهران سارانی بازدید : 9 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

بر روی متن بالا کلیک کنید

کمپانی گوگل سرویسی تازه را برای کاربرانش عرضه نموده استکه بر اساس آن کاربران می‌توانند بعد از مرگشان به گوگل بگویند که با اطلاعات آنها چه‌کند؟؟؟؟ ۰ بر اساس خبر وبسایت تلگراف، کاربران گوگل می‌توانند از گوگل درخواست کنند بعد از مرگشان اطلاعات آنها را به کلی از فضای اینترنت حذف نماید و یا آنها را به وارثان دیجیتالی‌ یا بستگانشان تحویل بدهد . . . .سرویس مدیریت حساب‌های غیرفعال (Inactive Account Manager) به کاربران تمامی سرویس‌هایگوگلاجازه می‌دهد تا حساب‌های کاربری قابل اعتماد خود را که می‌توانند بعد از غیر فعال نمودن حساب کاربری فرد به مدت سه،‌شش یا دوازده ماه، به اطلاعات وی دسترسی داشته باشند، . . .:‌ به ترتیب اولویت انتخاب نماید.گوگل به عنوان آخرین اخطار قبل از انتظار اطلاعات کاربر مرحوم،ایمیل و اس ام اس را برای کاربر می فرستد تا از مرگ کاربر اطمینان پیدا کند! و اگر کاربر بههر دلیلی به جز مرگ حسابش را به حال خود رها کرده باشد ،‌ .. از آن آگاه خواهد شد.کاربران گوگل همچنین می‌توانند گزینه حذف همیشگی اطلاعاتشان را هم انتخاب نمایند . آندرآس توئرک مدیر محصولات گوگل گفت تعداد کمی از مردم وجود دارند که دوست دارند به مرگ فکر کنند ، به ویژه به مرگ خودشان. اما داشتن برنامه برای بعد از مرگ برای بازمانده‌ها از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.توئرک امیدوار است این سرویس جدید . . بتواند به کاربران گوگل در مدیریت ثروت دیجیتالشان بعد از مرگ، کمک نماید ، به شکلی که حریم خصوصی و امنیت اطلاعات آنها حفظ شود و زندگی بازماندگان کاربران ساده تر شود. برای استفاده و تنظیم این سرویس کاربران گوگل باید . . . واردصفحه تنظیمات حساب گوگل خود بشوند و گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب نمایید..::.،

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
با سلام خدمت تمام کاربران ،،، کاربران عضو میتوانند درانجمن مطالبی ارسال کنند. چون من نمیرسم مطلب ارسال کنم به تمام کسانی که کمک کنند به قید قرعه جوایزی کنارگزاشته ایم باتشکر
با سلام خدمت تمام کاربران ،،، کاربران عضو میتوانند درانجمن مطالبی ارسال کنند. چون من نمیرسم مطلب ارسال کنم به تمام کسانی که کمک کنند به قید قرعه جوایزی کنارگزاشته ایم باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان درصد رضایت ازوبلاگتان
    نظرشما درمورد این وبلاگ؟؟؟
    طنز
    برای استفاده بهترازسایت عضو شوید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 821
  • با سلام خدمت تمام کاربران ،،، کاربران عضو میتوانند درانجمن مطالبی ارسال کنند. چون من نمیرسم مطلب ارسال کنم به تمام کسانی که کمک کنند به قید قرعه جوایزی کنارگزاشته ایم باتشکر
    با سلام خدمت تمام کاربران ،،، کاربران عضو میتوانند درانجمن مطالبی ارسال کنند. چون من نمیرسم مطلب ارسال کنم به تمام کسانی که کمک کنند به قید قرعه جوایزی کنارگزاشته ایم باتشکر